نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شارستان مشهد :

هتل 3 ستاره شارستان مشهد در خیابان شهید اندرزگو مشهد احداث شده است. این هتل در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فرودگاه مشهد 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل خدمات خوبی را برای مسافران تور مشهد خود ارائه می دهد.

_شارستان_1.jpg

امکانات هتل شارستان مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،  جکوزی، روم سرویس،  ماهواره، آسانسور، سرویس حرم، تاکسی سرویس،صندوق امانات،اینترنت، پارکینگ، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، مرکز خرید و...

 

هتل گل ها مشهد

هتل ها گل ها مشهد در شمار هتل های آپارتمان مشهد قرار دارد که این آپارتمان دارای 10 واحد آپارتمان 70 متری 2 خوابه است که هر واحد آن دارای خدماتی نظیر 4 تخت خواب و 2 کاناپه تخت شو، مبلمان ، سیستم اعلام نشت گاز و اطفاء حریق و کولر می باشد.از هتل گلها تا فرودگاه 20 دقیقه  و 15 دقیقه تا حرم مطهر رضوی با ماشین فاصله دارد.زائران تور مشهد به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند می توانند این هتل را انتخاب کنند.

خدمات هتل گلها مشهد:

 رستوران،لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل، آسانسور،اینترنت در لابی و...اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

 

هتل اسپینو مشهد

 

espino-mashhad-hotel2.jpg

هتل اسپینو 3 ستاره در سال 1393 در مشهد افتتاح شده است.این مجتمع از 8 طبقه و 37 واحد تشکیل شده است.این هتل دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته نیز می باشد ور در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، حمام و .. نیز می باشد و مسافران تور مشهد در این هتل احساس آزرامش می کنند.این هتل دارای دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها، رستوران، اینترنت، لابی، کافی شاپ و ... نیز می باشد.

 

espino-mashhad-hotel.jpg

espino-mashhad-hotel3.jpg

espino-mashhad-hotel4.jpg

espino-mashhad-hotel1.jpg

فاصله تابازار رضا مشهد:4 دقیقه با ماشین

فاصله تاحرم امام رضا علیه السلام : 6 دقیقه با ماشین

فاصله تاایستگاه راه آهن شهر مشهد : 9 دقیقه با ماشین

فاصله تاپایانه مسافربری مشهد : 10 دقیقه با ماشین

هتل سراج مشهد

Mashhad-Seraj-Hotel.jpg

هتل سراج مشهد در خیابان طبرسی مشهد در سال 1394 افتتاح شده است و این هتل 3 ستاره زیبا از 54 واحد 2 و 4 تخته تشکیل شده است که دارای ظرفیت 160 نفر را دارد.هتل سراج در نزدیکی حرم مطهر ثامن الحجج(ع) قرار دارد.زائران تور مشهد به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.امکانات هتل سراج مشهد شامل 2 رستوران با انواع غذاهای ایرانی، سنتی و عربی و در کافی شاپ این هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود.سوئیت، یخچال، اینترینت، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت در لابی و نمازخانه به زائران تور مشهد ارائه می دهد.

Mashhad-Seraj-Hotel2.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش





:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های 3 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل های 3 ستاره مشهد , بهترین هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: